- بعد از مدت ها تو تنها کسی هستی که بین این همه بد بینی و بی اعتمادی یه ستون محکم شدی
برام باقی بمون!
+ منم آدمم. منم گاهی عصبانی میشم، گاهی کارای احمقانه میکنم، ترک بر میدارم ولی آوار نمیشم روت
ولی تو فقط از من به خودم پناه بیار...
ما را در سایت از تو فکر ما خاطراتمون میتونه رد شه، بدون اینکه حتی یه لحظه حالمون بد شه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18